خرید انگشتر فیروزه

 

فیروزه برای تمامی بیماریها که بر اثر کمبود مواد غذایی و تغذیه بد تولید می‌شوند مانند آناروکسی (2) بکار می رود . معمولا ً هنگام پاره گی رباطها و تاندونها ، جریان خونی را در بافتهای عضلانی زیاد خیس می‌کند . همینطور بخاطر درخشش آن شور آور می باشد و اثری با فایده بر روی کمبود اکسیژن ، مسمومیت های خونی واسترس دارااست .

 

سنگ فیروزه امداد موثری به معالجه نواحی از تن که ذیل هجوم ویروسها و باکتری ها می‌باشند یا این که نواحی کثیف نیز میکند. بیان شده هست که فیروزه از سعی و شفا بخشی بیکران خویش دانایی ندارد . همینطور حائز اهمیت متعددی هست که بدانید در کاربرد این سنگ در‌صورتی‌که رنگ خویش را از دست بدهد یا این که اینکه خرد شود ، این به آن معنا می‌باشد که تمام نیرویش را برای شما از دست داده میباشد سازه بر این می بایست فورا آن را در خاک قرار بصورت کم آب قرار دهید تا آنجا استراحت نماید .

 

 

 

فیروزه سنگی قدرتمند و پشتیبان به شمار می رود . به ویژه فرض شده‌است که اسب و سوار فعالیت را در سقوط نا گهانی در امان نگه می‌دارد . همینطور در حین هجرت از فرد همایت می نماید . همینطور تلسم اعضاء کارمندان هواپیمایی می‌باشد . این سنگ سبب ساز شور و خوشحالی اشخاص ناراحت و افسرده می‌شود و به آن‌ها نیروی لازم برای به انجام رساندن شغل های طاقت فرسا را با گنجایش و چابکی منتقل مینماید . این سنگ منجر خودباوری میشود و جرأت لازم برای بیان استدلالهایمان را به صورت مختصر و با اطمینان خیال و خاطر در کنفرانسها در ما تولید می‌نماید . فرد را در قبال خوابهای آشفته و کابوسها حمایت می‌نماید . نیرو و ارتعاشات منفی ، مضر و آشفته را از ما به دور مینماید و حتی میتواند جذب کننده ( نیروهای مثبت .م. ) باشد