خرید انگشتر فیروزه

 

* اینجانب پاراگراف از خاصیت عقیق کبود برای متعالی شدن، شادابی و متانت روح بسیار مفید میباشد.

* از دیرباز، قبایل و ملل دیرین دنیا، عقیق را سنگ مقدسی می می داند اند و آن را از خویش بدور نمی کرده اند، عقیق سنگی میباشد که آن را حرز و پشتیبان بشر در مقابل بلایا و حادثه ها به ویژه در نبرد ها می شمارند. انگشتر عقیق برای ارتقاء درآمد و رونق کسب و فعالیت و آسوده شدن امور بسیار اثر گذار میباشد.

* انگشتر عقیق برای دوری از خون‌ریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار اثر گذار میباشد.

* انگشتر عقیق برای تقویت نقاط متعدد تن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن‌ها بسیار موثر میباشد.

* استعمال از انگشتر عقیق کبود و به صورت کلی دیگر عقیق ها اثرات فراوانی داراست و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از دور و اطراف و سبب ساز پاک سازی هاله ای از انرژی های منفی می‌شود.

* انگشتر عقیق برای گرانقدر، شادابی و وقار روح و همینطور بر طرف شدن اندوه و غصه و اندوه های روحی بسیار اثرگذار میباشد.

* از سایر خاصیت عقیق کبود این میباشد که در مقابل فروغ و روشنایی اشکالی همانند حباب یا این که کندوی زنبور از خویش نمایان میکند. خاصیت عقیق کبود برای بلندمرتبه، شادمانی و ادب روح و همچنین بر طرف شدن اندوه و غصه و حزن های روحی بسیار مثمر ثمر می‌باشد. در قبل اکثری از ائمه اطهار (ع) از انگشتر عقیق به کارگیری می کرده اند و بر خاصیت و اهمیت انگشتر عقیق در گشایش روزی و دفع بلایا تاکید می کردند.

 

 

محافظت و شارژ

حفظ از عقیق بسیار بی آلایش میباشد. برای شارژ می‌توانید آن را هفته ای یک توشه در آب سرازیر بشویید و بعد از آن به بازه زمانی کوتاه در مقابل اشعه خورشید قرار دهید

 

 

 سنگ به دنیا آمدن ماه

این گوهر نسبتاً برای همگی متولدین ماه های خورشیدی به