تقویت

چشم
برای تقویت دیده و معالجه بیماری های چشمی خرید انگشتر فیروزه را روی چشم بگذارید و یا این که به آن نگاه فرمایید و یا این که از فیروزه برای تنظیم سرمه به کار گیری نمایید .بهتر است افرادی که در شبکه های اجتماعی روءیت کرد خویش را از دست می دهند ، از طوطیا سنگ فیروزه به کارگیری نمایند . سنگ فیروزه اگر مردمک سپید گردیده و یا این که هر زمینه دیگری در چشم باشد آن را درمان می کند .
 
سنگ
فیروزه برای درمان گلو درد و بیماری های ریوی برای معالجه درد گلو خوب تر می‌باشد فیروزه بر روی چاکرای گلو بگذارید . همینطور این کار باعث تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی هم خواهد شد .
 
سنگ
فیروزه برای معالجه درد شکم برای معالجه بیماری های شکمی درقدیم فیروزه را به فیس پودر در آوردند و به مریضی که از درد شکم سختی می برد می خوراندند .
 
سنگ
فیروزه برای تسکین بیماری های روحی فیروزه افسردگی های روحی و دیوانه را هم معالجه می نماید و برای آهسته کردن بیماران عصبی مؤثر میباشد و اضطراب را از بیماران به دور می کند .
 
سنگ
فیروزه
التیام
بیماری های روحی با سنگ فیروزه سنگ
فیروزه برای درمان بیماری های ناشی از کمبود مواد غذایی: فیروزه برای درمان بیماری هایی که بر اثر فقدان مواد غذایی و تغذیه بد تولید می شوند مانند آناروکسی بکار می رود .
 
تصحیح
گردش خون با سنگ فیروزه : سنگ فیروزه برای اصلاح گردش خون اثر گذار است و جریان خون را هنگام پارگی رباطها و تاندونها ، در بافتهای عضلانی بسیار خیس می نماید و بر روی کمبود اکسیژن ، مسمومیت های خونی واسترستاثیر مثبت دارد .
 
سنگ
فیروزه برای ایجاد شادی و نشاط: این سنگ باعث ساخت شعف و نشاط در افراد غمگین و افسرده می شود و برای انجام کارهای مشقت بار به آن‌ها نیروی کافی را می دهد .
 
سنگ
فیروزه برای ارتقا اعتماد به نفس: همپا داشتن این سنگ اعتماد به نفس را بالا می برد و جرأت اضطراری برای ابلاغ عامل ها را در ما ساخت می نماید .
 
سنگ
فیروزه برای دفع نیروی منفی و امداد به ندیدن کابوس: این سنگ جذب کننده نیروهای مثبت است و نیرو و ارتعاشات منفی ، زیان آور و آشفته را از آدم به دور می کند و همینطور سبب می شود که فرد از شر دیدن کابوس نجات یابد .