x تبلیغات
مرجع مقالات رسمی صنعت جواهر سازی

 به عبارتی طوریکه می دانید از مقطع های دیرباز نقره، به عامل خاصیت فلز نقره یکی از متداول ترین و محبوب ترین جواهرات و زیورآلات به شمار می آمد . تلاش  خرید انگشتر فیروزه های خرید انگشتر فیروزه چشمگیر نسل های پیشین برای به عمل گیری از اشکال سنگ های معدنی، نقره و مواد معدنی با ارزش، در ایجاد زیورآلات بیانگر اهمیت این قضیه می باشد . از این رو از دیر باز تا کنون نقره، به علت ظاهر، منافع و خواص فلز نقره همواره به تیتر عنصری پایه و قطع نشدنی در صنعت جواهرسازی شناخته و به کار گیری می شد .

 
 
 
علاوه بر این ها، روایات دارنده اعتبار و متن‌ها دینی، نشان دهنده اهمیت و عمر نقره در مدت های قبل می باشد .
 
 
 
پژوهش ها و پژوهش های اخیر به دست آمده حاکی از اهمیت و خواص فلز نقره در درمان بسیاری از بیماری ها می باشد . خواص فلز نقره به مدل ای می باشد که شخصی به اسم چالز فوکس دارویی به نام سولفادیازین نقره، از نقره تهیه و تنظیم کرده می‌باشد . دارویی که به استدلال خاصیت جادویی نقره، درمانی موءثر در 70 درصد سوختگی های جلدی، سوز‌و‌سرما خوردگی و اشکال آکنه قرار می گیرد .
 
 
 
خواص
 
درمانی فلز نقره در درمان بیماری های جسمی و روحی از دیگر خصوصیت و خاصیت فلز نقره می توان به درمان انواع و اقسام بیماری های جانی و خل وچل اشاره کرد . امروزه پژوهش ها دانشمندان نشان داده می باشد که یقین و یقین و اعتقاد پیشینیان به خاصیت فلز نقره نه تنها بر اساس خرافات نبوده است، بلکه عاملی علمی به یار داشته است . ترکیبات و انرژی نهفته گردیده در نقره به گونه ای می باشد که علاوه بر خاصیت آرام بخشی، موجب برقراری تعادل میان انرژی های محیط و محیطی می شود . همین مورد سبب گردیده تا در طب سوزنی رایج در فی مابین شرقی ها، از سوزن هایی از کالا نقره به کارگیری شود .
 
 
 
خواص
 
درمانی
سنگ فلز نقره میکروب
کشی
معالجه
اختلالات
گوارشی تقویت
کبد
امداد
به
کاهش وزن و لاغری تقویت
معده
یاری
به
هضم معالجه
بیماری
های قلبی و عروقی تقویت
طحال
کمک
به
معالجه نقص‌ ها کیسه صفرا از
در
دربین بردن بوی بد دهان تقویت
دیده
آنتی
بیوتیک
دفع
عفونت
آنتی
باکتریال
معالجه
آنفولانزا
معالجه
بیماری
های استخوانی کاهش
درد
مفاصل بهبود
گردش خون ضروری می باشد بدانید، همه این ویژگی ها و خواص فلز نقره که پیش خیس از آن ها نام بردیم، بر شالوده علم می باشد . چون نقره، فلزی هادی می باشد که به استدلال جهت دهی حرارتی و الکتریکی موجب تحریک وظیفه‌های و مسئولیت ارگانیک بدن می شود .
 
 
 
خواص
 
معنوی
فلز نقره ساخت
تعادل
در حالات روحی خونسرد
کننده
ارتقا
استفاده
هوش قوت
قلب
تجدید
قوا
معالجه
مالیخولیا
معالجه
وسواس
دلگشایی
قلب
نقره
سمبل و نشانه متولدین تیر امروزه خاصیت سنگ ها و انرژی های جان دار در سنگ ها و معادن طبیعی بر همگان آشکار می باشد . سنگ ها و عناصر، وقتی انرژی بیشتری به شما انتقال می دهند که در تماس با تن شما قرار بگیرند . از این رو امروزه شاهد گونه های اکسسوری ها، خصوصا دستبندهایی هستیم که با دانایی و دانش بر این مورد در ایجاد آن ها از گونه های سنگ ها و فلزات با در لحاظ به چنگ آوردن ساختمان بلند و ماه تولد، به کارگیری می شود . دیدنی است بدانید در در در بین ماه های گوناگون، نقره بیش ترین تاثیر را بر روی متولدین تیر ماه می گذارد .
 

فروش انواع دستگاه فرز سی ان سی رومیزی طلا | انواع مختلف آن کدام اند؟

 دستگاه سی ان سی رومیزی یک دستگاه کوچک می باشد که وزن زیادی ندارد و به راحتی قابل حمل می باشد، و دارنده سه محور می باشد که دو خرید انگشتر فیروزه محور x، y آن مربوط به جلو، عقب، چپ و راست می باشند و محورz مربوط به بالا و ذیل شدن این ابزار هست که در عمق قطعه عمل را انجام می دهد . این دستگاه سرعت بالایی داراست و در واقع یک دستگاه پیشرفته هست . فروش انواع دستگاه فرز سی ان سی رومیزی طلا با ارزش زیاد مطلوب از روش تولید کنندگان و وب سایت های فروش معتبر انجام می گیرد .

 
 
فروش انواع دستگاه فرز سی ان سی رومیزی طلا جواهرات | انواع گوناگون آن کدام اند؟
اشکال
گوناگون دستگاه فرز سی ان سی رومیزی طلا جواهرات کدام اند؟ گونه های گوناگون دستگاه فرز سی ان سی رومیزی طلا و جواهرات کدام اند؟انواع گوناگون دستگاه فرز سی ان سی طلا و جواهرات کدام اند؟ انواع متعدد این دستگاه کیفیت های متفاوتی دارند، و مشتریان با توجه به توان مالی خود می توانند اشکال مختلف آن را با ارزش مناسب خریداری نمایند .
 
فروش دستگاه سی ان سی از دکان های آنلاین، عرضه فارغ از واسطه این متاع را بسیار آسوده کرده است، و مشتریان بسیاری جهت خرید راحت این فرآورده آن را از دکان های اینترنتی خریداری می کنند .
 
خرید اینترنتی این متاع دوچندان سهل انجام می گیرد، و مشتریان با مراجعه به سایت های عرضه کننده این دستگاه می توانند آن را توصیه دهند، ضمن این که خریداران می توانند گونه های متفاوت این محصول را که توسط کارخانجات مختلفی عرضه می شود مشاهده نمایند، و از بها روز آن اطلاع یابند .
 
متنوع ترین و جدیدترین دستگاه فرز سی ان سی را تنها در وب سایت های متفاوت فروش آن می توان مشاهده و خریداری نمود، و در هیچ جای دیگر این همگی تنوع و گوناگونی این دستگاه با بها های مختلف وجود ندارد .
 
فروشندگان
بخش اعظم دستگاه سی ان سی رومیزی طلا در کشور فروشندگان عمده دستگاه سی ان سی رومیزی طلا و جواهرات در کشورفروشندگان عمده دستگاه رومیزی طلا جواهرات در سرزمین اشکال با کیفیت این دستگاه را عرضه می کنند، و خریداران اکثر می توانند با مراجعه به این فروشندگان به فیس بیشتر این دستگاه در نازلترین ارزش ممکن خریداری نمایند .
 
خرید دستگاه سی ان سی طلاسازی از طرز وب سایت های فروش معتبر همراه با گارانتی و سرویس ها پس از فروش انجام می گیرد، و مشتریان بخش اعظمی خرید این دستگاه را از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند، چون خرید اینترنتی این جنس یک خرید آسوده و به صرفه می باشد، ضمن اینکه این مغازه ها محصول ها خود را از هر حیث تضمین می نمایند .
 

چگونه از انگشتر فيروزه مراقبت كنيم ؟

 خريد

انگشتر فيروزه
 
ايجاد خراش ، آب داغ، مواد شيميايي و خريد انگشتر فيروزه
 شوينده هاي خانگي مهم‌ترين خطرات براي سنگ فيروزه محسوب ميگردند .
براي نگهداری از سنگ فيروزه خوب تر مي‌باشد موضوع ها پايين را رعايت نماييد:
فيروزه نبايد با كرم، روغن و ادكن تماس داشته باشد زيرا باعث تغيير‌و تحول رنگ آن خواهد شد .
انگشتر نگين فيروزه خود را هنگام كار با مايع دستشويي از دست خود بيرون آوريد . همچنين اين سنگ نبايد با آب كلردار تماس يابد .
از تماس مواد چربي و سنگ فيروزه اجتناب فرماييد .
 
 
فيروزه
اهل ايران و غير اهل ايران فيروزه هاي آمريكايي در كشور‌ايران کم مي باشند . فيروزه تبت نيز رنگ روشن خيس و تراز صاف تري نسبت به فيروزه اهل ايران دارا هستند . رگه هاي روي فيروزه تبتي حالت نازك و مويي دارد و اين جور فيروزه به صورت تكه هاي ريز استخراج ميگردد كه براي به کار گیری روي ركاب انگشتر يك‌سري سنگ را به شكل كوبيده به کارگیری مي‌كنند .
 
فيروزه اهل ايران زبر خيس از فيروزه تبتي fgfgf و رگه هاي روي آن به وضعیت نفوذ‌ هاي درشت و تيره ميباشند . فيروزه هاي اهل ايران درشت استخراج ميگردند و در مينا كاري ازفيروزه هاي ريز اهل ايران به کارگیری مي‌شود .

بریل قرمز، سنگ قیمتی

 از کیمیا ترین سنگ های قیمتی عالم سنگ بریل قرمز‌رنگ (Bixbite) است، که فقط در چندین ایالت یوتا و نیومکزیکو تا به اکنون یافت شده هست . این خرید انگشتر فیروزه سنگ برای بار نخستین توسط پزشک هاجز لامار، در مواد معدنی از یوتا، به کشف رسید . در حال حاضر، این سنگ صرفا در کوه Wah Wah در یوتا وجود دارد . ارزش آن در هر قیراط ۱۰۰۰۰ دلار است .

 
سنگ
بریل قرمز سنگ
ماسگراویت، جدیدترین سنگ
یک عدد از جدیدترین سنگ های قیمتی و با دارای ارزش بالایی در دربین دیگر سنگ های قیمتی می‌باشد . این سنگ ترکیبی از عنصرها بریلیم، منیزیم و آلومینیوم می باشد . علت نام گذاری این سنگ این می باشد که برای اولین توشه در ناحیه ماسگریو Musgrave در سال ۱۹۶۷ در استرالیا کشف شد . اما این ایام در بخش ها گرینلند و ماداگاسکار هم می توانید این سنگ را بیابید . بها این سنگ در هر قیراط ۳۵,۰۰۰ دلار محاسبه شده است .
 
سنگ
ماسگاریتیو پینیت،
کیمیا تری سنگ های جهان
کیمیا ترین سنگی که برای ساخت جواهرات استعمال می شود سنگ پینیت میباشد که بر روی زمین دارای اسم و رسم شده هست . این سنگ که عنوان کیمیا ترین مدل سنگ را به خویش اختصاص داده حدود ۲۵ عدد از آن در جهان کشف شده است . قیمت این سنگ حدود ۵۰٫۰۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار در هر قیراط محاسبه گردیده هست .
 
برای
رزرو آنلاین بلیط قطار اینجا را کلیک کنید
سنگ
پینیت گراندیدریت،
گران ارزش ترین سنگ
کشف کننده سنگ Grandidier می‌باشد و نام Grandidierite از نام او گرفته گردیده است . موادتشکیل دهنده منیزیم، آهن، آلومینیوم، منجر گردیده سنگ به رنگ آبی و سبز و سپید در بیاید . آهن جانور در آن باعث گردیده رنگی مایل به سبز در آن تولید شود . گراندیدریت تنها در ماداگاسکار یافت وجود دارااست . ارزش در هر قیراط ۱۰۰٫۰۰۰ دلار برای این سنگ محاسبه گردیده می‌باشد .
 
گران
بها ترین سنگ جهان چند
از سنگ های دارای شهرت جهان دیده
گربه| Actinolite
اسم این سنگ دیده گربه نام دارد، البته نام‌های دیگری هم برای این سنگ در حیث گرفته شده است، که به ترتیب عین الهر و یا سنگ سیفون می باشند . سنگ دیده گربه بدلیل وجود بلورهای موازی روتیل، یک خط براق سفید رنگ یا نقره ای رنگ در آن وجود دارد، که این منجر خواص نوری ویژه در این سنگ می‌شود . سنگ دیده گربه با رنگ بندی متنوع یافت میشود . سنگ چشم گربه به استدلال برق جذابی که بر روی آن وجود دارد ، مورد استقبال اکثری از اشخاص قرار گرفته میباشد و بعنوان یکی از جواهرات و سنگ‌های قیمتی پرطرفدار بشمار می‌آید .
 
خاصیت
درمانی دیده گربه : تولید
آرامش سبب ساز
تولید شور در افراد ارتقاء
انرژی مثبت در افراد
 

ساخت انگشتر و رکاب نقره مردانه دست ساز

 می خواهم در ارتباط با چگونگی ساخت فن ای ،هنرمندانه و البته مدرن قالب انگشتر نقره مردانه دست ساز که دارای شهرت به رکاب فیلی می باشد مطالبی بنویسم . اما خرید انشگتر فیروزه روش تولید انبوه در این مقاله ابدا مد لحاظ حقیر نمی باشد و نیت معرفی رویه ایجاد یک زیور دست ساز میباشد که میتوان دارنده روح و اصالت هنری باشد .

عنوان هر اثر جلوه ای از نام و نشان آن اثر است خواه اثر هنری باشد خواه علمی .کارایی دارم ذهنم را متمرکز کنم تا مطالبی درخور سزاوار و گویا را شروع کنم هجوم ذهن ها در یک لحظه به مغزم آزارم می دهد و ناچیز تجربه،دانش و پژوهشی که در این باره دارم را با خود به یغما می موفقیت و من عاجز از نگارش حجمه های اطلاعات در یک آن ،بدون چاره و مبهوت باقی مانده ام .
 
خداوندا یاری ام کن تا قلمم پرگاری شود در مرکزیت سندها سپید دفترم تا مطلبی تندرست و روشن را اراه دهم .
در حقیقت آنچه ما امروز آن را فقط هنر می نامیم در قبلی بخش با اهمیت از معاش بشر بوده می باشد به عبارتی آنچه جنبه دکوری و زیبایی برای ما دارد،برای انسان های پیش از مورخ جنبه کارکرد اساسی در معاش داشته می باشد بدین ترتیب یک اثر می تواند با نگرش غیر هنری شکل گیرد ولی بعد ها به یک اثر هنری زیبا تبدیل شود پس سهم هنرمند چه می شود؟ یعنی کسی که تولید کننده این اثر بوده چه می بایست نامید؟در اینجا می بایست به سوال ذهنم جواب دهم که هنر چیست؟ تعاریف زیادی تا کنون از اندیشمندان و صاحب نظران از هنر شنیده ایم ،اما هنوز توصیف ثابت از هنر نیافته ایم که موضوع قبول همگان باشد مثلا ارسطو می گوید: هنر در اصل محصول عقلانی است .
در پیش‌روی عده ای دیگر چنین نظر دارند هنر فیض احساس و الهام است و ربطی به عقل ندارد تولستوی روس اینگونه حیث دارد: هنر حاصل کارایی و سرمایه آدمی هست که خدمتگذار خلق و خوی باشد و معتقد می‌باشد هنر راستین هنری می‌باشد که در سرویس هدفی نیک باشد .توده ای دیگر خلاف تولستوی را می گویند و دارای شهرت به مدافعان مکتب هنر برای هنر می‌باشند و می گویند به هیچ وجه (هنر چیست) نمی باشد و می بایست ) هنر چه باید باشد) باشد .یعنی معتقد می باشند آثاری که بها اجتماعی و اخلاقی ندارند نیز می توانند هنری باشند چه بسا در‌صورتی‌که ضد اخلاقی نیز باشند .
در پیشین خصوصیت هایی چون زیبایی،الهام،مهارت و استادی ،شبیه سازی و … به عنوان خصوصیت اثر هنری بوده و امروزه دارای اهمیت ترین خصوصیت هنرمندان معاصر نوگرایی و اختراع است .
هم اکنون در کار ما (جواهر سازی) هرچقدر هنرمند جدیت و خلاقیت در فعالیت ساخت را ارائه دهد عمل دارنده روح زنده تری بوده و در ارتباط با کالبد مشقت بار و زیبای خود داشته و قابلیت و امکان بیشتری در ماندگاری آن اثر را خواهد داشت .
انگیزه
از این تحقیق چه میباشد ؟ آشنایی بعضی از اصول و مفاهیم و راه و روش های ساختاری هنر رکاب سازی و ریخته گری تا سطح ایجاد اساس رکاب فیلی می باشد که سپس از آن هر هنرمندی با اعتنا به سهمی که از این استعداد دارد می تواند گونه های مدلهای قشنگ ابتکار عمل یا اقتباس یا نسخه برداری نماید اما سزاوار آن میباشد که در تلاش برای ابتکار عمل باشد .
درحال حاضر این‌که چرا از این کلیه تعدد در مدلهای متفاوت جواهرات،حقیر نوع معمولی پر اسم و رسم به فیلی را تعیین کردم طبیعتا بی دلیل نمی باشد .
رکاب فیلی مردانه با انکه دوچندان ساده به نظر می برسد اما اساس و پایه و محک برای تولید همگی مدلهای جواهرات می باشد یعنی در شرای از سپس هنری و خیر تولیدی و اعتنا کار به این دسته نگاه شود (البته منظور قالب نخستین آن می‌باشد ( خوا‌هیم دید که ساخت آن کاری زیاد دشوار و بازه زمانی بر و هنرمندانه می باشد درصورتی که بخواهیم قالب اول یا مامان این جور را از شش جهت با اهمیت (بالا،پایین،عقب،جلو،راست،چپ) و یک‌سری جهت فرعی (شمالغرب و شمال شرق و…) بی عیب و نقص بسازیم،بسیار وقتگیر و لازمه هماهنگی عصب و عضله را داریم که این هماهنگی نیاز به سال ها ممارست و تمرین دارااست و زیرا در کل جواهرات مثل (گوشواره،دستبند،النگو،سینه ریز و…) انگشتر بیشترین موقعیت سه بعدی بودن را دارد و ساخت آن دشوار خیس از سایر جواهرات هست .
 
به
طور نمونه درصورتی که در یک سرویس جواهر، مشتری در پسندیدن جور دو دل باشد مطمئن باشید اگر فقط انگشتر را بپسندد ،کل خدمت جواهر را خریداری خواهد کرد ولی این نظر طبق تحقیق کارشناسان است اکنون به مشاجره دارای اهمیت برگردیم امروزه چیزی که ذهن من را سرگرم خودش کرده این بحث می باشد که اکثر علاقه مندان این هنر (انگشتر و انگشترسازی ) که اکثرا کارآموزان و یا ناآگاهان از تخصص این هنر می باشد این می‌باشد که می گویند و می پرسند چطور می توان تشخیص اعطا کرد که یک اثر تماما دست ساز بوده یا این که با اتومبیل آلات مدرن امروزی ساخته گردیده میباشد و در جواب بایستی از ابتدا استارت کرد که بتوان پاسخ تمامی ی ذهن ها همگانی علاقمند را داد
در سالیان خیر چندان دور زمانی که استعمال از انگشتر صورت عامه به خود گرفت و مورد به کارگیری بخش اعظم مردم معمولی شد هنرمندان ناچیز و زیاد خلق کننده و توانمندی منجمله معلم حاج محمد حسین دور از شوخی به وجود آمدند که برای تولید یک رکاب از هیچ امکاناتی که امروزه ما منفعت مند هستیم در اختیار نداشتند بطوریکه چه بسا می بایست سوهان خود را از تکه فولادی با زدن اره های متناوب در کنار یکدیگر و بعد آبکاری آن فولاد سوهان خود را می ساختند و سایر ابزار ها نیز به همین فیس این اساتید با تکه های چوب و یا این که بقیه چیز های دیگر مقدمه قالب اول را به شکل نصف یک انگشتر می ساختند و آن گاه این قالب به اسم قالب مادر همیشه در اختیار آن ها بوده و در موقع ایجاد از این قالب با رویکرد ریخته گری خاک و ماسه قطعه های تولید خود را ریخته گری می کردند .
 
حال
یک‌سری منش مختلف ساخت رکاب فیلی را شرح می دهم : ۱-
شیوه اولیه ایجاد قالب نخستین به وسیله چوب و ریخته گری خاک و ماسه می باشد ۲-
منش دوم ساخت رکاب فیلی بدون قالب نخستین و با یک تکه مکعب والا از مال انگشتر مورد نظر ۳-
ساخت رکاب با استعمال از قالب کف دریا ۴-
تولید رکاب با برش ورق و صورت دهی آن ۵-
ایجاد قالب اولیه یا مامان با به کار گیری ازVax
 

ویژگی های سنگ لابرادوریت

 این سنگ مضاعف زیبا که برای اول انگشترعقیق  توشه در کانادا کشف گردیده هست و نامگذاری آن نیز بر مبنا محلی که در آن پیدا شده، رخ گرفته میباشد .

 
به گونه ای می توان بیان کرد که این سنگ جزء کانی های فلدسپاری (سیلیکات آلومینیوم ) محسوب می شود .
 
سختی این کانی ۶ می باشد . بلور این سنگ تقریبا منشوری صورت میباشد .
 
این سنگ اکثر زمان ها در کشورهایی نظیر فنلاند، گرینلند، روسیه، اسکاندیناوی، ایتالیا، ماداگاسکار، مکزیک و ایالات متحده یافت می شود . گونه فنلاندی آن گستره وسیع تری از رنگ ها را از خویش نشان می دهد .
 
این سنگ پاره ای به moonstone هم شباهت دارد .
 
این کانی برای متعادل و فعال سازی چاکراهای دیده سوم و گلو به عمل برده می شود . البته از آن عمده در مدیتیشن های مربوط به چاکرای چشم سوم استعمال می کنند . گفته می شوند این سنگ در افزایش اعتماد به نفس و هوشیاری فرد می تواند اثر گذار واقع شود . با اهمیت ترین خصوصیت این کانی توان آن در بازی با رنگ هاست .
 
لابرادونیت
 
اثر
لابرادورسنس در سنگ های لابرادونیت بازی که سنگ های لابرادونیت با رنگ ها انجام می دهند سبب اثر مسحور کننده لابرادورسنس می شود . اثر بصری رنگین کمانی که در این سنگ ها دیده می شود سبب آوازه و محبوبیت جهانی آنان شده میباشد . جالب می باشد بدانید که رنگ اساس این سنگ ها معمولا خاکستری تیره بوده و وقتی که نور و روشنایی را به خویش جذب می نمایند به رخ رنگین کمانی به چشم ما دیده می گردند . جلا صدفی این کانی ها بر زیبایی آنان می افزاید . تمامی این خصوصیت ها سبب شده تا به کار گیری از این سنگ ها در صنعت مد رواج یابد .
 
رایج ترین رنگ های این مدل سنگ عبارت می‌باشد از : آبی- آبی‌رنگ سبز- آبی‌رنگ اسطوخودوسی- زرد- سیاه و چه بسا گاها صورتی بنفش . بی شک وتردید طیف رنگ هایی که این سنگ از خود نشان می دهد ما را به یاد شفق قطبی می اندازد و همین مسئله آن را شگفت انگیز و شفا دهنده جلوه می دهد .
 

مروارید چگونه ایجاد می شود؟ تولد یک مروارید!

 تولید مروارید یک روند جذاب می‌باشد که به زمان و فداکاری بسیار نیاز داراست .

 
بستر صدف یک زیستگاه ارگانیک خرید انگشتر فیروزه  می‌باشد که پیش از آنکه چه بسا مروارید را تصور کنید با زحمت تغذیه می شود .
 
 
 
فرایند کشت مروارید با یک هسته مقدمه می شود . می دانستید این هسته یک قطعه از پوسته، استخوان ماهی یا حتی یک ماسه میباشد که در پوسته صدف مروارید شناور می شود؟ آیا باورتان می شود که مروارید اینگونه ساخت می شود؟ صدف برای نگهداری از خود در برابر این ماده، هزاران لایه نارکر را ترشح می کند و اینگونه می‌باشد که مروارید خوشگل و دیده نواز ما شکل می گیرد .
 
در سال 1893 برای او‌لین بار پس از سالها سعی kokichi mikimoto توانست با کاشت یک هسته از این مراحل طبیعی اسکن برداری نماید . رویه وی امروزه هم برای ایجاد مروارید های قشنگ و براق به عمل برده می شود .
 
مروارید
، بهترین طلافروشی اصفهان
مروارید
، بهترین طلافروشی اصفهان
مروارید
، بهترین طلافروشی اصفهان
اشکال
مروارید مروارید
های کشت Akoya مروارید
، شایسته ترین طلافروشی اصفهان
با اعتنا به درخشش زیاد و رنگ غنی، مروارید های کشت گردیده Akoya (مروارید آکویا) نمادی سنتی از ظرافت و زیبایی می‌باشند . تولید گردیده توسط صدف آکویای ژاپن می باشد . این مروارید ها دوستداشتنی ترین گونه های مروارید شناخته شده اند . اندازه آن ها به میزان صدف مادر وابسته می باشد که از 3 الی 10 میلی متر رشد دارا‌هستند . این مروارید در رنگ های سفید، خامه، صورتی، سبز روشن، آبی‌رنگ و نقره ای وجود دارااست و می بینید که چه طیف رنگ های متعددی را می تواند در بر داشته باشد .
 
 
 
مروارید
های سیاه کشت گردیده در دریا مروارید
، شایسته ترین طلافروشی اصفهان
رنگ نفس گیر این مروارید های طبیعی سیاه به وسیله صدف های سیاه در آب های تاهیتی و اوکیاناوا تولید می شود . مقدار آنان از 8 میلی متر به صورت های گرد، بیضی ، اشک یا این که باروک متغیر می باشد .
 
مروارید
های سفید کشت شده در دریا مروارید
، بهترین طلافروشی اصفهان
درخشش باشکوه و شاداب این مروارید های خارق العاده سپید به وسیله صدف دریای جنوبی نقره ای ساخت می شود . ظواهر قلیل فروغ و روشنایی آن ها ذیل وضعیت نور گوناگون تغییر تحول می کند و آنان را به یک شگفتی اثبات برای دیدن تبدیل می کند . مقدار این مروارید ها می تواند از 9 میلی متر به بالا بوده هست و صورت آن‌ها به فرم های گرد، بیضی و باروک و حتی فرم آزاد متغیر هست .
 
مروارید
های طلایی کشت شده در دریا مروارید
، شایسته ترین طلافروشی اصفهان
این مروارید های زیاد جذاب و زیبا و شفاف توسط صدف طلایی ساخت می شوند . گفته می شود که رنگ طلای گرم و ارگانیک آن‌ها کمیاب خیس از خود طلا و جواهرات میباشد . اینگونه صدف همچنین می تواند مروارید های سپید را به وجود بیاورد ولی رنگ های طلای این مروارید ها آرزوی بسیاری از افراد می‌باشند .
 
برداشت این مروارید ها در ابعاد 9 میلی متر و بالا تر بوده است . همینطور صورت و فرم این مروارید ها گرد، بیضی و اشک و باروک چشم می شود .
 
مروارید
مخروط مروارید
، بهترین طلافروشی اصفهان
این مروارید های طبیعی از یک حلزون دریایی بزرگ با پوسته سنگین و سرسبز که در کارائیب و خلیج مکزیک معاش می کند، تولید می شوند . کیفیت این گونه مروارید ها فراوان دوچندان بالا می‌باشد .
 
کیفیت
مروارید هر مروارید برداشت گردیده همچون یک اثر انگشت فرد می باشد، بنابر این گزینش استاندارد های جايگاه بندی کیفیت واجب میباشد . در اینجا به 5 دلیل دارای اهمیت مسئله استفاده که برای چک کیفیت ذکر گردیده است اشاره خوا هیم نمود .
هنگام خرید مروارید آنها را در یاد داشته باشید:
درخشش:
درخشش مقدار نوری میباشد که مروارید هم از درخشش سطح و نیز از منعکس شدن نور و روشنایی عمیق مثل آینه منعکس می کند . هرچه کیفیت مروارید اکثر باشد، درخشندگی آن فراتر است .
 
سطح
عالی: لکه های دقیق و علامتها ریز قسمتی از بافت طبیعی مروارید و ثابت منشاء ارگانیک و حساس آن میباشند . این لکه ها ناشی از ذرات دریا بوده که همراه با شیء مهم به درون صدف می ریزند . هرچه سطح نقصان کمتری داشته باشد نشان دهنده کیفیت فراتر مروارید و ارزش عمده آن می‌باشد .
 
صورت
و فرم مروارید: از بخش اعظمی از اشکال موجود، مروارید های کاملا گرد کمیاب ترین و با ارزش ترین دسته آنها میباشند . اشکال منحصر به شخص دیگری همچون اشک، بیضی و باروک هم مسئله علاقه افراد قرار گرفته اند .
 
رنگ
مروارید: مروارید ها از حیث جور صدف ساخت کننده از نظر رنگ طیف رنگ های متفاوتی را به خود می گیرند . هرچه سایه مروارید ها نادرتر باشد بها آن ها بخش اعظم خواهد بود . رنگ ها از خامه، صورتی و خاکستری گرفته تا سیاه و سبز و آبی‌رنگ متغیر می باشند . گل رز سپید و صورتی از دوست داستنی ترین رنگ های آکویا بوده اند . طاووس سبز و طلایی نیز از نادرترین سایه ها هستند . با وجود آنکه انتخاب رنگ فردی است، مدام به دنبال رنگ بی نیاز باشید که به طور هم اندازه در سراسر مروارید توزیع شود .
 
سایز
مروارید: اندازه مروارید بر کیفیت آن تاثیرگذار نمی‌باشد ولی بایستی بدانید که بر قیمت آن تاثیر می گذارد . مروارید های گران قدر برای کشت دشوارتر میباشند زیرا صدف اکثر وقت ها هسته بزرگ کاشته شده را بیرون می نماید . از این رو است که نادر بودن آنها ارزش بیشتری را ایجاد می نماید . مروارید ها با قطر ارتقاء میلی متر مقدار گیری می شوند . مروارید آکویا از 3 میلی متر تا 10 میلی متر می تواند متغیر باشد . در کل مروارید های دریا می توانند تا 18 میلی متر هم به چهره معمول رشد نمایند .
 

بازار کار طراحی طلا و جواهر

 پباده سازی طلا و جواهر، صنعت پر ذرق و برقی به حیث می برسد که در حالتی که در این مسئله تجربه و دور اندیشی کافی را داشته باشید خرید انگشتر فیروزه می توانید به برد دست یابید . پباده سازی طلا و جواهر یک عدد از کسب و شغل های ارزشمند می باشد که شما می توانید با بهره گیری از ذوق وسلیقه و علاقه فردی خود در این صنعت به پیشرفت های مضاعف متعددی در این مورد دست پیدا کنید .

برای ورود به بازار عمل طراحی طلا جواهرات و جواهر سفارش می شود تمام اطلاعات ضروری را در این موضوع کسب فرمائید و با درایت کافی وارد این حرفه شوید تا بتوانید در طراحی طلا و جواهرات و جواهر پیشگام باشید و از سرمایه گذاری و صرف وقت در این مورد نهایت فیض و سود را ببرید . البته بازار فعالیت پباده سازی طلا جواهرات و جواهر هنوز به اشباع نرسیده میباشد و تعیین این فن می تواند قدم بزرگی در جهت آینده ای سرشار از برد باشد .
در این مطلب قصد داریم خط مش هایی را برای موفقیت در بازارکار طراحی طلا جواهرات و جواهر برای شما بیان کنیم و امیدواریم با در نظر دریافت کردن این نکات بتوانید در بازارکار طراحی طلا جواهرات و جواهر به برد دست یابید .
 
فعالیت
بازار فعالیت پباده سازی طلا و جواهر برآورد هزینه ها: برای استارت کار در موضوع طراحی طلا جواهرات و جواهر در آغاز می بایست بتوانید یک حساب و کتاب ظریف از طراحی های خویش را انجام دهید و برای برد در این موضوع خوبتر است رسیدی را برای پیگیری هزینه های مصرف گردیده در مورد پباده سازی طلا و جواهر نزد خود داشته باشید تا در نقطه نهایی بتوانید با توجه به برآورد هزینه ها ارزش مناسبی را برای پباده سازی خویش در حیث بگیرید و به این ترتیب قضیه را برای ورود موفقیت آمیز خویش به بازارکار طراحی طلا جواهرات و جواهر آماده آورید . هم چنین برای طراحی طلا و جواهرات بسیار زیبا خوبتر می باشد مواد اول مسئله نیاز خود را از عمده فروشی های مربوط به این عمل تنظیم نمایید تا سود بیشتری در این موضوع به دست آورید .
صرفه جویی در زمان: برای انجام طراحی طلا جواهرات و جواهر باید به هنگامی که صرف این فعالیت می فرمائید هم اعتنا داشته باشید تا به این ترتیب بتوانید در کوتاه ترین دوران ممکن و با برنامه ریزی های از پیش انتخاب شده یک پباده سازی دوچندان عالی و زیبا را در مسئله طلا و جواهرات و جواهرات به مشتریان خود ارائه دهید . بهتر می باشد به این نکته اعتنا داشته باشید که صرف برهه زمانی قلیل خیس در پباده سازی طلا و جواهرات و جواهرات برابر با سودآوری عمده می باشد .
تنوع در طرح ها و نوآوری: خلاقیت و ابتکار عمل یک عدد از پیش قضیه ها و لازمات در پباده سازی طلا و جواهرات و جواهر به شمار می رود . طرح های فراوان قشنگ و متنوع پباده سازی شده در موضوع طلا جواهرات و جواهر باعث جذب مشتریان عمده و ارتقا فیض آوری در این مورد می گردد . به این ترتیب می بایست با منفعت گیری از مهارت ها و خلاقیت خویش در این زمینه، قدم بزرگی در جهت ترقی و پیروزی در قضیه طراحی های خلاقانه و بسیار زیبای طلا و جواهر بردارید .
 

سنگ فیروزه چه خواصی برای بدن دارد؟

 تقویت

چشم
برای تقویت دیده و معالجه بیماری های چشمی خرید انگشتر فیروزه را روی چشم بگذارید و یا این که به آن نگاه فرمایید و یا این که از فیروزه برای تنظیم سرمه به کار گیری نمایید .بهتر است افرادی که در شبکه های اجتماعی روءیت کرد خویش را از دست می دهند ، از طوطیا سنگ فیروزه به کارگیری نمایند . سنگ فیروزه اگر مردمک سپید گردیده و یا این که هر زمینه دیگری در چشم باشد آن را درمان می کند .
 
سنگ
فیروزه برای درمان گلو درد و بیماری های ریوی برای معالجه درد گلو خوب تر می‌باشد فیروزه بر روی چاکرای گلو بگذارید . همینطور این کار باعث تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی هم خواهد شد .
 
سنگ
فیروزه برای معالجه درد شکم برای معالجه بیماری های شکمی درقدیم فیروزه را به فیس پودر در آوردند و به مریضی که از درد شکم سختی می برد می خوراندند .
 
سنگ
فیروزه برای تسکین بیماری های روحی فیروزه افسردگی های روحی و دیوانه را هم معالجه می نماید و برای آهسته کردن بیماران عصبی مؤثر میباشد و اضطراب را از بیماران به دور می کند .
 
سنگ
فیروزه
التیام
بیماری های روحی با سنگ فیروزه سنگ
فیروزه برای درمان بیماری های ناشی از کمبود مواد غذایی: فیروزه برای درمان بیماری هایی که بر اثر فقدان مواد غذایی و تغذیه بد تولید می شوند مانند آناروکسی بکار می رود .
 
تصحیح
گردش خون با سنگ فیروزه : سنگ فیروزه برای اصلاح گردش خون اثر گذار است و جریان خون را هنگام پارگی رباطها و تاندونها ، در بافتهای عضلانی بسیار خیس می نماید و بر روی کمبود اکسیژن ، مسمومیت های خونی واسترستاثیر مثبت دارد .
 
سنگ
فیروزه برای ایجاد شادی و نشاط: این سنگ باعث ساخت شعف و نشاط در افراد غمگین و افسرده می شود و برای انجام کارهای مشقت بار به آن‌ها نیروی کافی را می دهد .
 
سنگ
فیروزه برای ارتقا اعتماد به نفس: همپا داشتن این سنگ اعتماد به نفس را بالا می برد و جرأت اضطراری برای ابلاغ عامل ها را در ما ساخت می نماید .
 
سنگ
فیروزه برای دفع نیروی منفی و امداد به ندیدن کابوس: این سنگ جذب کننده نیروهای مثبت است و نیرو و ارتعاشات منفی ، زیان آور و آشفته را از آدم به دور می کند و همینطور سبب می شود که فرد از شر دیدن کابوس نجات یابد .

خواص یاقوت زرد و اثرات مثبت آن در زندگی

 یاقوت زردرنگ یک عدد از اساسی ترین و مفیدترین سنگ ها در میان تمام ناوراتنا ها (نه جواهر) هست که در کتب باستانی هندی ها توصیه  خرید انگشتر فیروزه شده است . این سنگ به عنوان " پیرویج " یا این که " پوش رجا " (سانسکریت) شناخته می شود، داعیه می شود که جا و رده زیاد ویژه ای در دنیای طالع بینی داراست . صاحب و مالک این سنگ بایستی از مطلوب بودن آن اطمینان حاصل نماید و از یک جهان طالع بین نیز بهره مند شود .

مزایای
استعمال از یاقوت رنگ زرد چیست؟ یاقوت زردرنگ از صاحبش در برابر بدی ها و پلیدی ها حفظ می کند و بهروزی زناشویی و رضایت را به ویژه برای زنان فراهم می کند . اگرصاحبش زن است، برای او یک مرد دوست داشتنی و موفق، عشق، رضایت زناشویی، وارث و شعف در زندگی زناشوییاش آماده می کند .
 
یاقون زرد رنگ در معالجه دردهای همگی ها, دهان, روماتیسم, سرفه و تب هم پر اسم و رسم می باشد . متانت روحی, شجاعت و شعف را فراهم می کند، یاقوت زرد رنگ تمایل به عصبانی شدن را کاهش می دهد .
 
صاحبش لذت های نادر زندگی مانند موفقیت, هوش و صلح های قوی را تجربه می کند .
 
جذاب هست بدانید که در کتاب ها باستانی هند در مورد یاقوت زردرنگ نوشته میباشد که چربی را در بدن کاهش می دهد و بیماری های مربوط به پوست و گلو را درمان می کند، به تسریع معالجه فلج مغزی و منظم کردن گردش خون نیز مشهور هست .
 
چه
کسی می تواند از یک یاقوت زرد رنگ استفاده کند؟ در حالتی که شخصی متولد برج حوت یا این که قوس باشد، به راحتی می تواند به منافع یاقوت زرد رنگ دست یابد . جدا از حوت و قوس, یاقوت زرد بخت و شانس خیر و خوبی را به هم پا دارد، از فرد مراقبت می نماید و از سرطان خودداری می کند و شم خوب, رفاه و هم آوری را برای وی به هم پا می آورد .
 
خصوصیت
های سنگ یاقوت زرد اصل، عبارتند از: 1 . تمام سنگ های فارغ از حرارت دهی گردیده و سوای تصفیه می‌باشند .
 
2 . تمام سنگ های معدنی استخراج شده از راتناپورا - خصوصی لانکا می‌باشند .
 
3 . شفافیت فوق العاده مناسب برای سنگ قیمتی جیوتیش .
 
4 .
بی نیاز و جذاب از رنگ زردرنگ کره ای متوسط
5 . برش فوق العاده آن را به یک گنج غیر گرما داده مناسب تبدیل می نماید .
 
6 . کیفیت به تیتر جواهر جیوتیش :فقط با یک نگاه، شما می توانید انرژی های تسکین مشتری را احساس نمائید .
 
 
فواید یاقوت زرد
ویژگی
های سنگ یاقوت رنگ زرد فواید
گوهر یاقوت زرد رنگ رنگ برای زنان: گوهر یاقوت زرد, گوهر روشن بختی است که ناشی از وجود سیاره خیرخواهانه مشتری است، مشتری ای که دلالت بر خرد, ثروت, شانس, روشن بختی و خوشبختی داراست .گوهر رنگ زرد رنگ برای کلیه دارای فایده می باشد . اما این سنگ لطف فراوان خوبی برای زنان بخصوص برای دختران مجرد دارااست .از این رو, زنان بایستی جواهر رنگ زرد بپوشند تا از ویژگی های جذاب آن در معاش شان منفعت مند شوند .
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد